terça-feira, janeiro 10, 2017

iPhone 5S error 9


Ontem, acabo de me sentar no sofá, descansada depois do trabalho, seriam umas 22h, preparo-me para ver um filme, ou uma série (já nem sei), quando o meu gato se põe numa posição que achei merecedora de retrato para a posteridade, saco do meu iphone, tiro-lhe uma foto e KAPUT! O meu telemóvel falece, bem ele estava mais em estado de coma, visto permanecer num loop de liga desliga eterno, não houve actualização ou restauração que o salvasse. Eu fiquei/estou enervada, preocupada, aborrecida porque eu não quero um novo, eu quero o meu!!!
E se não estão bem a perceber, foi mais ou menos assim:

Yesterday... all my problems - no. Yesterday, after work, at about 10pm, I had just sat on my couch, getting ready to watch a movie or some tv show (I don't even remember anymore), when I saw my cat in this perfect picture worthy position, so I picked up my phone to take a picture of him and KAPUT! My phone simply died, well it was more of a coma, as it kept switching on and off like a loop, there was no update or restore that could save it. I was/am stressed out, worried, upset... because I don't want a new one, I want my own!!!
So, if you can't imagine how it was, it was something like this:

Sem comentários:

 
Creative Commons License
This work is licenced under a Creative Commons Licence.